Известие

Collapse
No announcement yet.

въпросче

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпросче

    здравейте на вси4ки !
    от днес и аз съм собственик на 166-ца и съм мн щаслив.
    въпрса ми е следния - да ме ориентирате колко пари г/д ще ми трябват за консумативите , които се налга или е задължително да се сменят при покупката на нов автомобил
    Благодаря предварително !

  • #2
    с кой мотор е ???
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 140hp 2001

    Comment


    • #3
      2.0 t.spark 2000 g. 155 konq

      Comment


      • #4
        400-600лв за основните неща, според марките и мястото на обслужване.
        Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

        Comment


        • #5
          Най, най-първо си смени маслото и покарай няколко дена, щото ако изтропа да не разглобяват ремъци 2 пъти
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от babaka Покажи съобщение
            здравейте на вси4ки !
            от днес и аз съм собственик на 166-ца и съм мн щаслив.
            въпрса ми е следния - да ме ориентирате колко пари г/д ще ми трябват за консумативите , които се налга или е задължително да се сменят при покупката на нов автомобил
            Благодаря предварително !
            Здравей колега и добре дошъл на борда!

            Със здраве да се радваш на колата и по-малко тя да те ядосва.

            Това, което е редно да смениш на първо време за да ти е мирна главата:

            Трите ремъка (ангренажния, на баланс валовете и пистовия) + ролките
            Добре е да смениш водната помпа.
            Двигателното масло + маслен филтър.
            Провери нивото и състоянието на трансмисионното масло
            Въздушен филтър

            Това са най-важните неща, общо взето степенувани по важност.

            Други по-маловажни неща, които е добре да погледнеш и евентуално подмениш:

            Спирачна течност, накладки, антифриз, свещи, поленов филтър..........

            Добре е да направиш диагностика и да прегледаш добре окачването.


            За цените чети първата тема от раздел 166.

            Успех и много безаварийни километри!



            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Най, най-първо си смени маслото и покарай няколко дена, щото ако изтропа да не разглобяват ремъци 2 пъти


              Не плашете човека така. Няма да е лошо да ти проверят и свещите, при тези мотори масово текат гарнитурите на капака на клапаните и свещите се омасляват. Нека ти направят една диагностика за да се види дали трупа някакви грешки. Неща които може да очакваш са мудност докато е студена, тракане като от дизел, висок разход и клатещи се обороти на празен ход. За всичко си има лек.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение


                Не плашете човека така. Няма да е лошо да ти проверят и свещите, при тези мотори масово текат гарнитурите на капака на клапаните и свещите се омасляват. Нека ти направят една диагностика за да се види дали трупа някакви грешки. Неща които може да очакваш са мудност докато е студена, тракане като от дизел, висок разход и клатещи се обороти на празен ход. За всичко си има лек.
                Аз не го плаша момчето, навремето така разглобявах 2 пъти моята - в Бг често се хакат двигателите с добавки. Дали ще я бъде се разбира в рамките на 3-4 дни каране след смяната на маслото, тогава се гледа за течове, шумове и т.н.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  То тва не е за плашене, просто рутинните неща.............аз допълнително бих поставил в този списък с дейности и материали за влагане, също и преглед на дебитомер, ламбда сонда, термостат, вариатор, а подмяната при необходимост!!! Пожелавам ти много безавариини километри!
                  "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Съгласен съм с вас, но ми звучи малко прекалено... Ще взема да си правя основен на мотора при всяко сменяне на ролки и ремъци...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                      Съгласен съм с вас, но ми звучи малко прекалено... Ще взема да си правя основен на мотора при всяко сменяне на ролки и ремъци...
                      Човекът пита как да обслужи колата и понеже не се знае, кога за последно е обслужвана, допускаме най-тежкия сценарий (обслужване на 60 - 70К).
                      Основен ремонт на двигателя е малко вероятно да се наложи при смяна на ангренаж, но е много вероятно да се наложи ако не се смени ангренажа навреме.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Нещо не ми разбра мисълта колега, но както и да е. Стига сме спамили.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                          Нещо не ми разбра мисълта колега, но както и да е. Стига сме спамили.
                          Ами и аз не те разбрах, нещо невероятно ти се струва да ти продадат подготвена кола?! Ами те повечето Алфи в Бг са такива, ти ако не си се сблъсквал с нищо подобно само чукай на дърво и се радвай
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Не че е невероятно, но едва ли всички са такива. По-добре да си смени ремъка веднага след покупката, защото не се знае колко и къде е висяла колата и колко е търкалян ремъка. Да смени маслото и да чака дали ще роди е все едно да ти се роди дете и да него кръщаваш защото не се знае дали ще живее въобще.

                            Comment


                            • #15
                              Човека искаше да го ориентираме и ми се струва, че точно това правим. В крайна сметка, чорбаджията е той и сам ще си пресмята приоритетите!
                              "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X